اخبار روز افغانستان طلوع نيوز : شماری از کارمندان تلویزیون طلوع و گروه موبی به کرونا مبتلا ... - دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند.

اخبار روز افغانستان طلوع نيوز : شماری از کارمندان تلویزیون طلوع و گروه موبی به کرونا مبتلا ... - دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند.. دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند. تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان لحظاتی پیش از اشرف غنی به عنوان رئیس دین پرست گفت:

عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز. رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد. برای جلوگیری از ویرانی کابل و خونریزی رفتم. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد.

مشرق نیوز - عکس/ طلوع زیبای خورشید در کربلا
مشرق نیوز - عکس/ طلوع زیبای خورشید در کربلا from cdn.mashreghnews.ir
نگران ایستادگی ارتش افغانستان هستم، توان انجام حملات هوایی را پس از خروج حفظ می‌کنیم. با زور وارد کابل نمی‌شویم. بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. شخصی که مواد مخدر و مواد روان گردان را خود و یا توسط شخص دیگری برای معتادین یا سایر اشخاص به فروش رساند و یا توزیع نماید، به مجازات ذیل محکوم می گردد. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد. نمایش تاریخ و زمان مطابق با وقت رسمی افغانستان.

عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز.

در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان. اخبار ایران و جهان اخبار روز. ارگ ریاست جمهوری افغانستان تحت کنترل طالبان. تردد خودرو‌های شخصی از/ به شهر‌های قرمز و نارنجی (بین استانی) از ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است. هزاران خانواده به دلیل جنگ در حوالی کندز ، شمال افغانستان آواره شده اند. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. آلبوم تصاویر به بهانه درگذشت گرد مولر؛ مردی که همیشه برنده بود! تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد. در خبرگزاری فارس تازه ترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ایران و جهان را مطالعه نموده و در بخش فارس من درخواست خود را از مسئولین مطالبه نمایید. نگران ایستادگی ارتش افغانستان هستم، توان انجام حملات هوایی را پس از خروج حفظ می‌کنیم. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. پربیننده ترین اخبار جهان روز. سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد.

بازتاب ورود طالبان به کابل در میان شخصیت‌های عراقی. پایگاه اطلاع رسانی ورزشی برای فارسی زبانان كه اخبار حوزه ورزش (فوتبال،والیبال ،بسكتبال و.)ونتایج بازیها و جداول لیگ های پرسپولیس تنها تا روز سه شنبه برای صدور رضایتنامه علی نعمتی انتظار خواهد کشید و بعد از آن به سراغ دیگر گزینه‌های خود برای مذاکره. واکنش‌های برخی مقامات نسبت به خروج اشرف غنی از کشور. High/low, precipitation chances, sunrise/sunset, and today's temperature history. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است.

انکار سخن‌گوی دفتر طالبان در قطر از حضور القاعده در ...
انکار سخن‌گوی دفتر طالبان در قطر از حضور القاعده در ... from tolonews.com
در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. آلبوم تصاویر به بهانه درگذشت گرد مولر؛ مردی که همیشه برنده بود! بازار متشکل ارزی ایران از فردا دوشنبه ۲۵ مرداد تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مردادماه، به دلیل تعطیلات کرونایی، تعطیل می باشد. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. 50 видео 3 024 просмотра обновлен 16 июл. اخبار ایران و جهان اخبار روز. فرشته ارغند، مجری شبکه طلوع‌نیوز با نماینده گروه طالبان در مورد جستجوی خانه‌ به خانه از سوی این گروه گفتگو کرد. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند.

لحظه به لحظه با افغانستان|حکمتیار ائتلاف با کرزی و عبدالله برای شورای انتقالی را رد کرد/واکنش حماس به تسلط طالبان بر افغانستان/طالبان:

رئیس جمهور افغانستان تقاضای بایدن برای تعلیق خروج نیروهای آمریکایی را انکار کرد. تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. ترامپ از سیاست‌های بایدن در قبال افغانستان انتقاد کرد. دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند. اخبار خارجی در ستون نویسندگان. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی. اخبار ایران و جهان اخبار روز. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. Everything you need to know about today's weather in تالقان, تاخار, افغانستان. شخصی که مواد مخدر و مواد روان گردان را خود و یا توسط شخص دیگری برای معتادین یا سایر اشخاص به فروش رساند و یا توزیع نماید، به مجازات ذیل محکوم می گردد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از هفت روز در عملیات ضربتی ماموران پایگاه امنیت عمومی خبر داد.

طالبان می گویند که تا پایان روند انتقال، امنیت شهر کابل به طرف مقابل بستگی دارد. با این وجود در دومین روز ورود طبق گزارش طلوع نیوز اوضاع شهر کابل دو روز پس از حضور طالبان در این شهر بسیار به گزارش طلوع نیوز شهروندان افغانستان از طالبان می‌خواهند که نظم و ساختارهای دولتی را. سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. حکومت انتقالی را نمی‌پذیریم + فیلم.

اقدام طالبان در شبکه طلوع نیوز افغانستان/ جمع‌آوری سلاح ...
اقدام طالبان در شبکه طلوع نیوز افغانستان/ جمع‌آوری سلاح ... from cdn.asriran.com
تازه ترین اخبار افغانستان ، بصورت عینی و بیطرفانه. نگران ایستادگی ارتش افغانستان هستم، توان انجام حملات هوایی را پس از خروج حفظ می‌کنیم. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. شبکه تلویزیونی طلوع نیوز افغانستان گزارش داد اشرف غنی افغانستان را ترک کرده است. در روز دوم عملیات کربلای 5 بود که بار دیگر جانباز شد و بدن مجروحش را به بیمارستان سوسنگرد انتقال دادند اما اشتیاق او به انجام تکلیف باعث شد تا با لباس. سفیر روسیه در افغانستان با نمایندگان طالبان دیدار می‌کند. ایران خودرو طرح پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل یک ساله از شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشت.

عربستان کارکنان سفارت خود در افغانستان را به ریاض منتقل کرد عربستان سعودی سفارت خود در کابل را به دلیل بی ثباتی کنونی در پایتخت در پی تصرف اکثر مناطق استراتژیک افغانستان توسط طالبان و ورود نیرو های این گروه به کابل، شورای امنیت سازمان ملل روز.

با زور وارد کابل نمی‌شویم. تصاویر| با رهبران اصلی طالبان در افغانستان آشنا شوید. حکومت انتقالی را نمی‌پذیریم + فیلم. سایت اسپوتنیک ایران آخرین و تازه‌ترین اخبار، گزارش ها، تحلیل ها درباره ایران و جهان در حوزه سیاست، اقتصاد، جامعه و غیره و همچنین ویدیو، گزارش‌های تصویری و داده نمای ها، کاریکاتور ها را به خواننده گان ارائه می‌دهد. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو. در اوایل امروز ارزش یک دالر در بازار کابل نزدیک به صد افغانی رسید، اما در پایان روز دوباره به حدود ۸۷ افغانی کاهش یافت… افغانستان. واکسیناسیون در استان خوزستان در روز های تعطیل ادامه دارد پایگاه های واکسیناسیون در استان خوزستان. پایان افسانه بمب افکن آلمانی؛ به مناسب درگذشت گرد مولر خاطره ای از بهترین مهاجم تاریخ. دو روز بعد از اینکه نظامیان گروه طالبان کنترل شهر کابل را در دست گرفتند، شبکه خصوصی طلوع‌نیوز، و آریانا پخش اخبار خود را با حضور مجریان زن آغاز کردند. ژوئن 27, 2021 اخبار امروز. چند روز پس از آنکه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد بخش خصوصی چند بار آخرین اخبار. تلاش‌ها برای حل مشکلات افغانستان ادامه دارد. نمایندگان دولت افغانستان وطالبان باید درجریان مذاکرات سه روزه کنونی دوحه حد اقل به توافق برسند که کانوانسیونهای چهارگانه ژنیو درمورد حقوق بشر دوستانه جنگ را مراعات خواهند کرد.

اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، دانش و فناوری و سرگرمی اخبار افغانستان. سیگنال مهم رییسی به بازار خودرو.

Posting Komentar

0 Komentar